Giriş    Kayıt

ŞEYTAN İŞBAŞINDA !!!

İster Bilinen , İster Bilinmeyen Kanunlar Forumu . Kanun Yazabilirsiniz.
İLGİNİZİ ÇEKECEK YAZILAR VARDIR.
  • Yazar
    Mesaj

ŞEYTAN İŞBAŞINDA !!!

Mesajgönderen DRiftustasi » 28 Haz 2016, 14:10

LAN A.Q GENE GERİLDİM ,/ŞEYTAN İŞBAŞINDA /,. ... BÖYLE TEDAŞ GERİLİM HATTI GİBİ YÜKSEK GERİLİM HATTI GİBİ YAKMAYA PATLAMAYA HAZIR ... BORNAVA KİPADAYDIM PİRAZ ÖNCE O ESKİ KİPA AMA FORUM OLANI DEĞİL ... . ALIŞ FERİŞ BİTTİ SAYISAL LOTO OYNARKEN GÖZLÜK BAKIYORDUM .. GÜVENLİKCİ KADINLA ERKEK İKİSİ YANIMA GELDİ TANER ALACALIOĞLU SİZMİSİNİZ DEDİ :D YOK ABİSİ BEN SENİ YARADANIM TANER ALACALIOĞLU GÖRÜNTÜM ... HE ŞİMDİ NOLDU BU BENİ YEMEK YERKEN BİLE TAKİP EDİYORMUŞ ORADA YEMEK YEDİM YEMEK YERKEN KAMERAYADA ÇEKTİK NORMAL VİDEO KAMERA OLANINLA ÇEKİYORUZ , GELİN CE NEDEDİ BİLİYİNMİ BALÇOVA KİPADA FİLAN GİZLİ VİDEO ÇEKİYORUM YA OLM KÖTÜ PİR NİYETİM OLSA SİZİ SOYUP S.... ORADA MERAK ETME SURVİVOR DAMLA GİBİ/ YANE /BEN GEZMEK VİDEOSU ÇEKİYORUM KİPA BİZİM İÇİN YAPILMIŞ BİR SORUN OLACAĞINI ZANNETMİYORUM / TABİ ŞEYTANIN BİRYERİNE DOKUNMUŞ Kİ TAŞLA DİYOR /... KİPADA ÇEKİM YAPIYORMUSSUNUZ DİYOR ŞİKAYET EDİCEZ DİYOR ..TEHTİT EDİYOR BU KİŞİSEL KULLANILAN BİRİSİDE OLABİLİR YOKSA KİPADA TAKİP EDİYOR OLABİLİR AMA BENİM ORADA OLDUĞUMU NEREDEN BİLDİLER ? TEHTİT ETTİ İŞTE BENİ SİZİ YARADANI TEHTİT ETMENİN CEZASI BELLİ ONUDA YAZDIM MADEM TAKİP EDİYORSANIZ BUNU BENİM EĞİTTİĞİM İNTAAR ASKERLERİM UYGULUYOR ... ŞEYTAN TAŞLAYAĞĞĞ ÇOK ZEVKİŞ ALIYORUM YAHU PİSİKOPATMI OLDUM NEDİR ... AİLE BABASI OLUCAM PİŞİKOPAT İŞTEMİYORUM BANA HAREM KURUM ... uhauehuAHUEHuae EMME GÖRECEZKİ BU TEHTİTİN SONUCUNU HABERLERDE İNŞ..

Resim
Eklentiler
12801547_256450071361261_675795952315302728_n.jpg
Http://www.gaxhax.net
Http://www.galaxsi.net
DRiftustasi / Bilgi Kutsaldır \
Kullanıcı avatarı
DRiftustasi
Site Admin
 
Mesajlar: 958
Kayıt: 29 Eki 2012, 16:12

Re: ŞEYTAN İŞBAŞINDA !!!

Mesajgönderen DRiftustasi » 28 Haz 2016, 14:11

KİPADAYIQ GÜVENLİKÇİ GELMEDEN 10 DK ÖNCESİ
Http://www.gaxhax.net
Http://www.galaxsi.net
DRiftustasi / Bilgi Kutsaldır \
Kullanıcı avatarı
DRiftustasi
Site Admin
 
Mesajlar: 958
Kayıt: 29 Eki 2012, 16:12

Re: ŞEYTAN İŞBAŞINDA !!!

Mesajgönderen DRiftustasi » 06 Kas 2016, 05:39

herkes öĞRETİLMİŞ KENDİ YARATTIĞI HAYAL DÜNYASINDA YAŞIYOR BİLİNMİ ARGADAŞ GERÇEKLERİ GÖREMİYORLAR ÇÜNKÜ ÖĞRENMEMİŞ GÖRMEMİŞLER :D EVET BU FELSEFEYE ULAŞMIŞ BULUNUYORUM GERÇİ HERŞEYDE BİR HAYAL ÜRÜNÜ ALLAHIN HAYALİNDE YAŞIYORUZ

Resim

ŞETAN DİYORKİ GERÇEKLERİ GÖSTEREK ŞUNA Bİ ..

KARŞIT HAREKET ŞEYTANDIR ..

ŞEYTANIN NE DİYECEĞİNİ BİLE BİLİYRUM BE AGA :D ŞEYTANA PABUCUNU TERS SOKAYRUN ..444
Eklentiler
3.jpg
Http://www.gaxhax.net
Http://www.galaxsi.net
DRiftustasi / Bilgi Kutsaldır \
Kullanıcı avatarı
DRiftustasi
Site Admin
 
Mesajlar: 958
Kayıt: 29 Eki 2012, 16:12

Re: ŞEYTAN İŞBAŞINDA !!!

Mesajgönderen DRiftustasi » 02 Ara 2016, 01:28

Sheytan gwne isbasinda kipadan cuktun assadayim araba durdu arkasundan geciyon gerigeri bana carpti yanina gidip isaret yaptin nabiyon diye disari cikti yaninda kiz varmis isaret yapamazmisim :D tam onumde duruyor soyle bi bogazlayasim geldi koltukaltina indirip bogcan a.g baskalari geldi isinlanan askerim beni hakli buldu bende. Arabaya beyzbol sopasi almaya gittim hemen orda araba sopayi gorunce uzadi... kesin robocop... yarin istanbul. Bommm. / OL / İNSANOGLU AKİLLİ OL KAELAMOS.


Resim
Eklentiler
15202553_389195628086704_4997615516174350881_n.jpg
Http://www.gaxhax.net
Http://www.galaxsi.net
DRiftustasi / Bilgi Kutsaldır \
Kullanıcı avatarı
DRiftustasi
Site Admin
 
Mesajlar: 958
Kayıt: 29 Eki 2012, 16:12

Dön KANUNLAR FORUM

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir

3