Giriş    Kayıt

DRifting Pedals / Kaydırma Pedalı

Otomobil Tasarımları / Geliştirme Çalışmaları - Testleri
  • Yazar
    Mesaj

DRifting Pedals / Kaydırma Pedalı

Mesajgönderen DRiftustasi » 02 Ara 2012, 10:54

Resim

Etiket:
Güç (g) Pedalı
Köşelere basılmasıyla çalışır
Ralli Modeli
Güç Nos veya Ek Motor
BMW Modeli
Çek Çıkart Metoduna Vites Modu Koyulabilir
Manueli Tercih ederim Herzaman
Drift pedalı Dönüşlerde Fazla Güç gereksiniminde Nos Basar
Gaz "Gas" Pedalı Üstünde Tekerlek ayarlı Drift Freni
Tekerlek ayarlı drift freni bilgisayarlı sistem ile ayarlanır
Yanlara ittirme metodu Veya Geçmeli yapılabilir
iki pistonlu yapılabilir yan basıp basma
Pistonlu modelleri hidrolik pompasıyla çalışır
Pedal yukarı çek çıkart bas şeklinde olabilir
Valf koyup basılabilir
Ralli aracım Zırh şasi olacaktır
Hidroc motor denemeleri yapıcaz
Birisi bana gel zırh şasi ralli aracı yapalım desin
Birisi bana ben Şu markanın babasının çocuğuyum desin
Birisi bana istemediğin kadar (kız) kadar param var herşeyi denemeliyiz desin
Birisi bana ben tanrıyım hemen yapalım desin volomanbabasu


Patent: Taner Alacalıoğlu




Resim





Etiket:
Araç biraz daha geniş olmalı çarpışma noktasına eklenecek yay sistemi
Aracı attırıp sağlam kalmasını sağlayacaktır
Hertarafı yaylı araç
Şase yaylı araç koruma için ideal
Çarpışma koruması olarak darbe alıcılı çamurluklar , tampon , kapılar hatta şasi kırılma noktalarına darbe emici amortisör

Patent : Taner Alacalıoğlu
Eklentiler
17957710151043670302806[3].jpg
57773710151043466282806[1].jpg
Http://www.gaxhax.net
Http://www.galaxsi.net
DRiftustasi / Bilgi Kutsaldır \
Kullanıcı avatarı
DRiftustasi
Site Admin
 
Mesajlar: 958
Kayıt: 29 Eki 2012, 16:12

Dön Otomotiv / Motorsports/ Enerji / Energy

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron
3